alex, Alex of ALEX?

Een nieuwe look-and-feel bij Alex. Wat m.i. nog ontbreekt zijn de hoofdletters; ALEX, want de website komt alles behalve klein over, terwijl dat toch een van de sterke punten was... "niet de Big Bank."
Ik weet te weinig van marketing af om dit - de verandering van de website - te kunnen inschatten, maar mijn gevoel zegt dat het te massief en groot overkomt. De sterke kleuren spreken me wel aan. Alex staat duidelijk ergens voor. Maar bij het laden zoom ik vervolgens in op 75% van de ware grote, dat is "Big" genoeg. Ik voel me overdonderd. "Wat is dit?" was dan ook mijn eerste reactie.
En dan het nieuwe initiatief om klanten te laten antwoorden. Ook hier ben ik geen expert in, maar ik vind persoonlijk dat klanten klanten moeten blijven en geen wapen in de verkoop. Verder kan ik me voorstellen dat "prospective buyers" ook kunnen denken (voelen): als dit de klanten zijn - wil ik me daar dan bij aansluiten?
Maar ik ben waarschijnlijk ouderwets. Alex gaat ongetwijfeld met zijn tijd mee.

--
1 augustus 2011 is er een lichte wijziging op de site; de opdringende klantenreacties zijn verdwenen en hebben plaats gemaakt voor een wat rustiger uitstraling. Duidelijk een verbetering...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Typisch Spaans: Balay

Voorbij goed en kwaad (Nietzsche)

Begraven of cremeren?