Infrastructuur (T-Mobile) aan succes ten onder?
Het beheren van infrastructuur is ondankbaar werk. Als het goed gaat krijgt de manager geen pluim, gaat het fout dan krijgt hij (m/v) de wereld over zich heen en bereikt het incident de voorpaginas:
Klanten T-Mobile naar rechter vanwege bereikbaarheid.
De klanten van T-Mobile hebben zich hiervoor aangemeld bij de Stichting Meldpunt Collectief Onrecht (SMCO), meldt de NOS. De stichting zegt te verwachten dat duizenden klanten zich zullen aansluiten.
SMCO wil via de rechter een schadevergoeding eisen voor de klanten, die vinden dat ze benadeeld worden doordat ze niet bereikbaar zijn of internet via hun mobiele telefoon niet kunnen gebruiken. De stichting zegt lagere abonnementskosten te zullen eisen, of de mogelijheid voor klanten om direct hun contract met T-Mobile te verbreken.
T-Mobile kampt met een zware belasting van het netwerk als gevolg van de populariteit van smartphones, vooral de iPhone. Vorige week gaf een woordvoerder van het bedrijf de problemen toe. Het bedrijf zei de netwerkcapaciteit uit te breiden, maar gaf ook aan dat het oplossen van de problemen nog wel enkele maanden zou duren.
Maar niet alleen de telecom-wererld kampt met dit soort problemen. Dit gebeurde de vorige week:
En dan gebeurt het dat er geen koersen beschikbaar zijn. De financiƫle aanbieder laat het (weer eens) afweten... De formulering is dit keer als volgt:
"Door een technische oorzaak worden er op dit moment geen koersen getoond." Waar menig financiƫle instelling actief is en de belegger aanzet tot zelfstandig handelen, komt de broker bij een storing niet verder dan de passieve vorm: "worden er op dit moment." Niemand heeft het gedaan, ja, misschien het systeem...
Verder ronddwalend op het internet zie je dan al snel dat anderen wel koersinformatie kunnen laten zien. Bijvoorbeeld de Telegraaf. "Wat een afgang," denk je dan: de professionals stoeien met een storing en de Telegraaf die de koersvoorziening er voor de pret bij biedt kan het wel...
Klanten T-Mobile naar rechter vanwege bereikbaarheid.
De klanten van T-Mobile hebben zich hiervoor aangemeld bij de Stichting Meldpunt Collectief Onrecht (SMCO), meldt de NOS. De stichting zegt te verwachten dat duizenden klanten zich zullen aansluiten.
SMCO wil via de rechter een schadevergoeding eisen voor de klanten, die vinden dat ze benadeeld worden doordat ze niet bereikbaar zijn of internet via hun mobiele telefoon niet kunnen gebruiken. De stichting zegt lagere abonnementskosten te zullen eisen, of de mogelijheid voor klanten om direct hun contract met T-Mobile te verbreken.
T-Mobile kampt met een zware belasting van het netwerk als gevolg van de populariteit van smartphones, vooral de iPhone. Vorige week gaf een woordvoerder van het bedrijf de problemen toe. Het bedrijf zei de netwerkcapaciteit uit te breiden, maar gaf ook aan dat het oplossen van de problemen nog wel enkele maanden zou duren.
Maar niet alleen de telecom-wererld kampt met dit soort problemen. Dit gebeurde de vorige week:
En dan gebeurt het dat er geen koersen beschikbaar zijn. De financiƫle aanbieder laat het (weer eens) afweten... De formulering is dit keer als volgt:
"Door een technische oorzaak worden er op dit moment geen koersen getoond." Waar menig financiƫle instelling actief is en de belegger aanzet tot zelfstandig handelen, komt de broker bij een storing niet verder dan de passieve vorm: "worden er op dit moment." Niemand heeft het gedaan, ja, misschien het systeem...
Verder ronddwalend op het internet zie je dan al snel dat anderen wel koersinformatie kunnen laten zien. Bijvoorbeeld de Telegraaf. "Wat een afgang," denk je dan: de professionals stoeien met een storing en de Telegraaf die de koersvoorziening er voor de pret bij biedt kan het wel...
Reacties