Oeps, te weinig postzegels...

 Als ondernemer ben ik niet vaak jaloers op andere bedrijven en minder op ondernemers, het is hard werken en proficiat wanneer je daar succes mee hebt. Maar sommige business-modellen, laten me soms wel afvragen, wat ik zelf verkeerd doe.

Deze van PostNL bijvoorbeeld. Lijkt ene onschuldig briefje. Het verhaal is als volgt. Een oudere dame kon door de covid niet geopereerd worden aan haar ogen en ziet steeds slechter. Dan sloeg het ongeluk nog eens toe doordat ze viel, mogelijk in relatie met eerdere problemen. In moeilijke omstandigheden wist ze toch even een dierbare van haar ongemak op de hoogte te stellen. maar oeps, ze was door alle consternatie vergeten het juiste tarief te verifiëren.

Een euro tekort dus uiteindelijk.

Maar zo/n grapje kost de ontvanger 400% of in contanten bijna 4 euro!

... Bijzonder

PostNL: is dit niet wat overdreven?



Reacties

Populaire posts van deze blog

Typisch Spaans: Balay

Voorbij goed en kwaad (Nietzsche)

Begraven of cremeren?