Emile, anno nu

Ratelband.com heeft een pagina open voor het publiek en die ziet er zo uit:

Je kan enkel registeren. Wat volgt is onbekend. 

Wie zie ik wanneer ik zo naar deze pagina kijk?

Ik denk aan het conflict tussen Emile en de psycholoog. En over een carrière als Entertrainer. Is dit het gezicht van succes?

Of van arrogantie?

Of van beide?

--

Ik liet mijn gegevens achter, maar hoorde daar nooit meer iets van. Logisch denk ik. Op het internet las ik over de neveneffecten van VIPs en dat je privéleven publiekseigendom is.

Zelf ben ik heel benieuwd naar het gevoel van purpose dat ER moet hebben of juist niet. Want ze zeggen, dat ambitie met doelgerichtheid samengaat en ER heeft bereikt wat hij voor ogen had destijds. Maar als ik dan deze website zie, denk ik, klopt dat wel.

Een andere gedachte is dat psychologie waar het hier toch in feite om gaat, maar een klein aspect van het hele leven is. Dat is een van mijn resultaten van het voorgaande coachingsproject. Ik zie veel meer nut in filosofie dan in psychologie en coaching..


Reacties

Populaire posts van deze blog

Typisch Spaans: Balay

Voorbij goed en kwaad (Nietzsche)

Begraven of cremeren?