Stoere Binck
Gevalletje storing?
Sommige professionals zijn vaak keihard aan het werk, en dat werk doen ze voor een klant. Meestal is dat niet duidelijk, maar vooral IT'ers maken overuren om systemen aan te passen of te vernieuwen. Ik denk aan dat beeld bij de tot stand komst van TOM een ICT-uitvinding van Binck en andere partijen om klanten een beter alternatief te bieden als het gaat om aandelen en optiehandel. Door deze uitvinding biedt de bank een extra beursplatform en kan zo de orders van klanten naar meerdere beurzen sturen, met als voordeel een mogelijk betere prijs.
Keihard werken die jongens aan het project. Bij de naam Binck moet ik ook aan hard werkende jongens denken. Soms aan straatvechters die in gevecht gaan met een grotere bende (Euronext) en rivaliserend met een beter systeem komen.
Maar als het gaat om productiviteit dan zijn er verschillende vormen, en soms is hard werken helemaal niet nodig. Soms moet je niets doen (geen wijzigingen uitvoeren, pas wanneer je helemaal zeker bent dat het geen problemen oplevert voor de klant) en soms moet je je afvragen of al dat keiharde werk nu wel iets oplevert voor de klant.
In het geval van TOM is het prima dat Binck dit initiatief toont. Dat ze vervolgens door de rechter deels terug worden geroepen is een tegenvaller. Maar voor wie doen ze dit nu allemaal precies? Voor de klant?
Als ik klant was en moest kiezen tussen een bank die betere beid-en-laatkoersen zou afgeven of een andere bank die minder scherp is, maar wel altijd beschikbaar is, dan kies ik toch voor het laatste.
Het imago van Binck komt vaak stoer over. Dat past bij concurrerend optreden en met snelle implementaties van ideeen. Maar dat is maar een deel van wat productiviteit behelst. Voor het andere deel, ben je beter uit met het imago van een zorgende moeder die er altijd is, op elk moment van de dag kan je haar lastig vallen. Ze is er gewoon. Dat is niet erg sexy, maar soms hebben klanten daar behoefte aan.
-- nov '23. In relatie tot de (vorige) foto: De website van ketelbinkbier bestaat niet meer.
Sommige professionals zijn vaak keihard aan het werk, en dat werk doen ze voor een klant. Meestal is dat niet duidelijk, maar vooral IT'ers maken overuren om systemen aan te passen of te vernieuwen. Ik denk aan dat beeld bij de tot stand komst van TOM een ICT-uitvinding van Binck en andere partijen om klanten een beter alternatief te bieden als het gaat om aandelen en optiehandel. Door deze uitvinding biedt de bank een extra beursplatform en kan zo de orders van klanten naar meerdere beurzen sturen, met als voordeel een mogelijk betere prijs.
Keihard werken die jongens aan het project. Bij de naam Binck moet ik ook aan hard werkende jongens denken. Soms aan straatvechters die in gevecht gaan met een grotere bende (Euronext) en rivaliserend met een beter systeem komen.
Maar als het gaat om productiviteit dan zijn er verschillende vormen, en soms is hard werken helemaal niet nodig. Soms moet je niets doen (geen wijzigingen uitvoeren, pas wanneer je helemaal zeker bent dat het geen problemen oplevert voor de klant) en soms moet je je afvragen of al dat keiharde werk nu wel iets oplevert voor de klant.
In het geval van TOM is het prima dat Binck dit initiatief toont. Dat ze vervolgens door de rechter deels terug worden geroepen is een tegenvaller. Maar voor wie doen ze dit nu allemaal precies? Voor de klant?
Als ik klant was en moest kiezen tussen een bank die betere beid-en-laatkoersen zou afgeven of een andere bank die minder scherp is, maar wel altijd beschikbaar is, dan kies ik toch voor het laatste.
Het imago van Binck komt vaak stoer over. Dat past bij concurrerend optreden en met snelle implementaties van ideeen. Maar dat is maar een deel van wat productiviteit behelst. Voor het andere deel, ben je beter uit met het imago van een zorgende moeder die er altijd is, op elk moment van de dag kan je haar lastig vallen. Ze is er gewoon. Dat is niet erg sexy, maar soms hebben klanten daar behoefte aan.
-- nov '23. In relatie tot de (vorige) foto: De website van ketelbinkbier bestaat niet meer.
Reacties